بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


برهانی: سپاهانی ها کاری کردند که نمی خواستم از زمین بیرون بیایم
http://www.18ghadam.ir/images/gallery/player/36/original/9e72f4af903a4682794573e8229dc499.jpg
او یک اخطار گرفت تا بازی بعدی را از دست بدهد ولی نکته جالب در مورد برهانی این بود که هنگام تعویض با بازیکنان سپاهان درگیری کوچکی پیدا کرد که البته خودش آنها را مقصر می داند.برهانی ابتدا در مورد اینکه استقلال بازی حساس و سرنوشت سازی را برد حرف می زند و می گوید:«بازی خوبی را بردیم. سپاهان یکی از رقیبان اصلی ما است و این برد کمک زیادی به ما خواهد کرد. البته این برد باعث می شود که بازی مقابل پیکان سخت تر شود، به نظر من اگر این بازی را نبریم هیچ فایده ای ندارد و پیروزی مقابل سپاهان هم به درد نمی خورد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی می دانستی استقلال 11 سال در اصفهان مقابل سپاهان برنده نشده بود می گوید:«من دو روز قبل از بازی این موضوع را متوجه شدم و خیلی ناراحت بودم. بازیکنان دیگر هم چنین حسی داشتند و انگیزه زیادی داشتیم تا این طلسم را بشکنیم. راستش را بخواهید به خودم می گفتم چرا استقلال باید این همه مدت در اصفهان پیروز نشده باشد. »
برهانی در پاسخ به این سوال که موقع تعویض چه اتفاقاتی افتاد که با بازیکنان سپاهان درگیر شدی می گوید:«شاید در تصاویر تلویزیونی چیزی به طور کامل معلوم نبود ولی یکی از بازیکنان سپاهان محکم دستم را گرفته بود و فشار می داد و یک نفر دیگر هم هل می داد. مطمئن باشید اگر کارت زرد نداشتم جواب آنها را می دادم. اصلا کاری کردند که دوست نداشتم بیرون بیایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,آرش برهانی,حواشی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com